!i want to ride my bicycle

You may also like...

6 Responses

  1. pea says:

    איזה כיף זה אופניים. אני ממש אוהבת לרכב אבל כמעט לא יוצא לי, בטח לא כאמצעי תחבורה כי בחיפה זה קצת בעייתי. אני מנסה לחשוב על לרדת לדאונטאון לסידורים ואז לדווש חזרה במעלה ההר… אאוץ’. משהו כמו שיעור ספינינג כפול 4.
    אבל זה אחלה דבר. כיף למדוושים התל אביביים!
    את נראית ממש חמוד – נערת סבנטיז שכזאת, השמלה הזו מזכירה לי תמונה של אמא שלי כשהיא היתה בהריון איתי, היתה לה שמלה ממש דומה 🙂

  2. Na'ama-Chan says:

    איכשהו אני רואה הרבה נעלים שהיו פעם של אחותך 🙂

  3. SARA says:

    תתחדשי, הן מקסימות!

  4. sefi says:

    גם תל אביב וגם אופניים!איזה כיף לך וכל הדברים המגניבים עוד לפנייך. המראה שלך כל כך מתאים לשמלה הזאת ואני כמוך, מאמינה שוינטא’ג זו דרך חיים.
    בהצלחה במציאת עבודה!

  5. קול בייק. אני בדיוק בתקופת הרהורים סביב שלי (שוקלת לפנות לאנשים בעיר שהבנתי שהם אשכרה בונים בעצמם את הזוגות שלהם. סוג של יד שנייה, רק ההפך).

  6. נגה says:

    דר – אני מנצלת את האופניים האלה בלי סוף. זה חוסך כל כך הרבה כסף כשכבר לא חיילים… נראה לי שבחיפה זה פחות יעבוד- אולי רק בירידות.
    תודה!

    Na’ama-Chan – מה לעשות שאחותי משנה מידה וטעם כל שני וחמישי… זה אחד היתרונות באחיות לא?

    שרה – תודה רבה 🙂

    ספי – איזה כיף שאת אומרת את זה… אני כבר מחכה! החיים רק מתחילים עכשיו. ד”א כבר מצאתי עבודה (לא בדיוק מה שרציתי, אבל עבודה זו עבודה!)

    מיכל♥ג’וש – לא שמעתי על כאלה, אבל זה נשמע מעניין. אני מדמיינת את זה כאופניי תלאים שכאלה, כל חלק בצבע וצורה שונים חחח. בהצלחה עם זה!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.